123123 دو خبر جدید از Samsung Galaxy S5
به وبلاگ خودتون خوش امدید مطلب مورد نیاز خود را در نظرات به ما خبر دهید ممنون

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 426
بازدید دیروز : 2579
بازدید هفته : 4473
بازدید ماه : 4072
بازدید کل : 103140
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

شلوغ پلوغ

دو خبر جدید از Samsung Galaxy S5
چهار شنبه 23 بهمن 1392 ساعت 13:58 | | نوشته ‌شده به دست shahin | ( )

یکی از محصولاتی که انتظار می رود اسفند ماه در رویداد MWC 2014 معرفی شود گلکسی اس ۵ سامسونگ است. شرکت سامسونگ با انتشار تصویری از طریق حساب توییتر خود سعی کرد تا حس کنجکاوی علاقمندان به این محصول را برانگیزد.

BgLauGQCMAANsdz

همانطور که در تصویر هم مشاهده می کنید، یک مجموعه ۹ عددی از آیکون های مختلف وجود دارند. آیکون های Speed, Curiosity و Privacy در یک تیم با رنگ آبی و آیکون های Outdoor, Style و Fitness در تیم دیگر با رنگ سبز مشخص شده اند. یکی از نکات این تیزر وجود یک عدد ۵ در بالای نام هر آیکون است. در واقع این اعداد به گونه ای گذاشته شده اند که مشابه نماد "توان” در ریاضیست و شاید منظور این بوده که هر بخش با قدرتی ۵ برابر در دسترس کاربر قرار می گیرد، شاید هم تنها اشاره ای به اس ۵ باشد. آنچه مشخص است، تمرکز سامسونگ برروی موضوع تناسب اندام و فیتنس است.

انتشار تصویری از جعبه گلکسی اس ۵ که مشخصات آن را نشان می دهد

همچنین تصویر دیگری هم منتشر شد که ادعا می شود مربوط به جعبه این اسمارت فون سامسونگ می باشد. نکته مهم در این تصویر، درج بعضی از مشخصات این اسمارت فون (نسخه ای از آن) برروی جعبه است که با اطلاعاتی که قبلا بدست آمده بود مطابقت دارد.در تصویر پردازنده این دستگاه چهار هسته ای ۲.۵ گیگاهرتزی عنوان شده ضمن اینکه در بخش LTE نوع آن LTE Cat. 4 /(150Mbps downlink اعلام شده است. این پردازنده دقیقا یک پردازنده اسنپ دراگون کوالکام و به احتمال فراوان تراشه Snapdragon 800 8974AC است، تراشه ای که دارای چهار هسته ۲.۴۶ گیگاهرتزی Krait 400 می باشد. برروی جعبه ۳ گیگابایت رم (مشابه نوت ۳) این اسمارت فون نیز دیده می شود.

1

صفحه نمایش این گوشی ۵.۲۵ اینچی QHD سوپر آمولد (احتمالا PenTile Super AMOLED) و دوربین آن ۲۰ مگاپیکسلی عنوان شده است. دوربین آن در راستای دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است که قبلا اعلام شده بود برروی این دستگاه وجود دارد و نسبت تصویر ۱۶:۹ دارد (۲۰ مگاپیکسلی با نسبت تصویر ۴:۳). قابلیت فیلمبرداری آن نیز به احتمال بسیار زیاد ۱۰۸۰p است و در آن خبری از ضبط ویدئوی ۴K نیست (همانند نوت ۳).


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار گوشی، دو خبر جدید از Samsung Galaxy S5، ،
:: برچسب‌ها: گلکسی اس 5 ، گوشی جدید ، سامسونگ گلکسی ، اخرین اخبار درباره گلکسی اس 5,

آرشیو کامل نوشته های پیشین