123123 1.4 ترابیت بر ثانیه معادل 44 فیلم اچ دی در یک ثانیه
به وبلاگ خودتون خوش امدید مطلب مورد نیاز خود را در نظرات به ما خبر دهید ممنون

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 389
بازدید دیروز : 2579
بازدید هفته : 4436
بازدید ماه : 4035
بازدید کل : 103103
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

شلوغ پلوغ

1.4 ترابیت بر ثانیه معادل 44 فیلم اچ دی در یک ثانیه
یک شنبه 13 بهمن 1392 ساعت 19:34 | | نوشته ‌شده به دست shahin | ( )

بریتیش تله کام BT و کمپانی فرانسوی آلکاتل روی شبکه فیبر نوری لندن تا ایپسوئیچ توانستند سرعت پهنای باند را به 1.4 ترابیت بر ثانیه رسانده که معادل نقل و انتقال یک ثانیه ای 44 فیلم اچ دی است.

این کار با هدف نگهداری ساختار فعلی شبکه فیبر نوری و جلوگیری از هزینه های گزاف به روز رسانی صورت گرفت. اولیور جانسون تحلیلگر پهنای باند از شرکت پوینت تاپیک در این باره گفت بریتیش تله کام و آلکاتل سعی کردند در این پروژه از ظرفیتهای موجود بهره بگیرند تا در آینده مجبور نشوند پول اضافی خرج کنند، در این آزمایش از زیرساخت موسوم به فلکسی گرید Flexigrid استفاده شد. 7 کانال 200 گیگابیت بر ثانیه ای روی یک خط سوپر ویژه برای نقل و انتقال دیتا بین دو نود شبکه node ترکیب شد تا ظرفیت 1.4 ترابیت بر ثانیه محقق گردد،‌ شکاف خطی که معمولا برای این نوع انتقال ها بوجود می آید با تکنیک خاصی گرفته شد تا تراکم کانال ها ایجاد شده و در نهایت تا 42.5 درصد نسبت به استانداردهای موجود بهره وری در انتقال دیتا بالاتر رفته و آزمایش انتقال با نرخ 1.4 ترابیت بر ثانیه با موفقیت انجام گرفت.


کار تکنیکی را در واقع مهندسان آلکاتل انجام دادند و به گفته کوین دروری مدیر بازایابی بخش فیبر نوری آلکاتل مانند کاهش فاصله بین خطوط در بزرگراه،که باعث می شود تعداد بیشتری خودرو در بزرگراه به مسیر خود ادامه دهند؛ این کار در روی شبکه نقل و انتقال دیتا شبیه سازی شد.

این عمل موفقیت آمیز بین خطوط فیبر لندن تا ایپسوئیچ که فاصله ای 410 کیلومتری دارند،انجام شدو به زودی کسب و کارها می توانند با همین تکنیک پهنای باند را برای کاربران خود افزایش دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سریعترین سرعت پهنای باند، ،
:: برچسب‌ها: 1, 4 ترابیت بر ثانیه معادل 44 فیلم اچ دی در یک ثانیه,

آرشیو کامل نوشته های پیشین