123123 مقایسه عملکرد باطری Xperia Z1 Compact با گوشی های دیگر
به وبلاگ خودتون خوش امدید مطلب مورد نیاز خود را در نظرات به ما خبر دهید ممنون

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 216
بازدید دیروز : 2579
بازدید هفته : 4263
بازدید ماه : 3862
بازدید کل : 102930
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

شلوغ پلوغ

مقایسه عملکرد باطری Xperia Z1 Compact با گوشی های دیگر
جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 17:20 | | نوشته ‌شده به دست shahin | ( )

دستگاهی بسیار شبیه به Xperia Z1 است البته به جز بخش صفحه نمایش و باتری. در این محصول سونی یک باتری ۲,۳۰۰mAh قرار دارد، در حالیکه برروی پرچمدار این شرکت اکسپریا Z1 یک باتری ۳,۰۰۰mAh قرار داده شده است. در مقایسه با نسخه مینی HTC One یعنی HTC One mini این اسمارت فون دارای باتری بزرگتری است. در HTC One mini یک باتری ۱,۸۰۰mAh قرار دارد.

سونی قول داده که این اسمارت فون حدود ۱۸ ساعت در بخش تماس دست یابد، اما تست های انجام شده نشان میدهد که این عدد می تواند یک تخمین محافظه کارانه باشد، چرا که زمان مکالمه این اسمارت فون برروی شبکه ۳G، در حدود ۲۱ ساعت می باشد. گلکسی اس ۴ مینی و HTC One Mini هر دو در این تست حدود ۱۲ تا ۱۳ ساعت دوام دارند. این اسمارت فون حدود ۲ برابر آیفون ۵ اس در این بخش دوام دارد.

1

Sony Xperia Z1 Compact در برابر اکسپریا Z1 دارای صفحه نمایش کوچکتر و رزولوشن پایین تر می باشد (رزولوشن ۷۲۰P). همین ویژگی باعث شده تا در بخش مرور وب این اسمارت فون عملکرد خوبی داشته باشد. Galaxy S4 mini و iPhone 5s هر دو حدود ۳ ساعت کمتر از این دستگاه دوام دارند.

2

در تست پخش ویدئو، Xperia Z1 Compact همراه با اندروید ۴.۳ آزمایش می شود. در این بخش، این اسمارت فون حدود ۱۰ ساعت دوام دارد که ضعیف ترین بخش در بین سه تست انجام شده می باشد. شاید دلیل آن پشتیبانی از codecهاست. البته سونی این بخش را برروی این اسمارت فون نسبت به اکسپریا Z1 بهتر کرده، اما هنوز هم جای کار دارد. آیفون ۵ اس در این تست حدود ۳۰ دقیقه دوام بیشتری دارد. Xperia Z1 نیز چیزی در حدود ۶ ساعت دوام دارد.

3

بطور کلی وضعیت باتری Sony Xperia Z1 Compact بسیار خوب است که یکی از دلائل اصلی آن قرار دادن یک باتری بزرگ در این دستگاه می باشد. انتخاب صفحه نمایش ۷۲۰p نیز باعث شده تا میزان مصرف انرژی آن کاهش یابد. امتیاز استقامت این اسمارت فون ۶۵ است، در حالیکه اکسپریا Z1 امتیاز ۶۳ را بدست آورده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: مقایسه عملکرد باطری Xperia Z1 Compact با گوشی های دیگر، ،
:: برچسب‌ها: مقایسه عملکرد باطری Xperia Z1 Compact با گوشی های دیگر,

آرشیو کامل نوشته های پیشین