123123 5 وسیله عجیب آندرویدی دنیای‌فناوری+عکس
به وبلاگ خودتون خوش امدید مطلب مورد نیاز خود را در نظرات به ما خبر دهید ممنون

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 249
بازدید دیروز : 2579
بازدید هفته : 4296
بازدید ماه : 3895
بازدید کل : 102963
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

شلوغ پلوغ

5 وسیله عجیب آندرویدی دنیای‌فناوری+عکس
یک شنبه 6 بهمن 1392 ساعت 21:10 | | نوشته ‌شده به دست shahin | ( )

بیش از 5 سال از ظهور سیستم عامل پرقدرت اندروید می گذرد و دیدن آن روی هر گوشی یا تبلت، امری بسیار عادی ست. اما در اینجا می خواهم 5 دستگاه دیگر را که از اندروید به عنوان سیستم عامل استفاده می کنند به شما نشان دهم که مطمئنا از دیدن آنها تعجب می کنید!

اندروید روی فر:

درست خواندید!! این فر که Dacor Discovery IQ (!) نام دارد دارای سیستم عامل اندروید می باشد و علاوه بر این بسیاری از امکانات سخت افزاری گوشی های اندرویدی مثل پردازنده ی 1 GH ، 512 MB رم DDR2 ، امکان اتصال وای فای و صفحه ی نمایش 7 اینچی برخوردار است. می توان گفت که حداقل مزیت این فر امکان کنترل از راه دور آن بوسیله ی اپلیکشن های آن روی گوشی های اندرویدی ست!

 

اندروید در ساخت خنک کننده ی یخچال:

 

اندروید برای هر وسیله خانه قابلیت استفاده دارد از جمله یخچال های هوشمند که از این مسئله مستثنی نیستند. این یخچال چهار دره ی ساخت شرکت سامسونگ نیز از اندروید استفاده می کند. صفحه ی نمایش 8 اینچی، قابلیت اتصال وای فای و ... از امکانات این یخچال است!!

 

کنسول های بازی اندرویدی:

شنیدن این که یک کنسول بازی دارای سیستم عامل اندروید باشد، زیاد عجیب به نظر نمی رسد، اما به هر حال جای غیرمعمولی برای این سیستم عامل محسوب می شود. از جمله ی کنسولهای مجهز شده به اندروید می توان به OUYA و GameStick اشاره کرد که قابل حمل و نسبتاً ارزان اند اما این دلیلی بر خوب بودن آنها نیست!

 

اندروید در خودروها:

احتمالاً درباره ی آگهی گوگل مبنی بر استفاده از اندروید در خودروها شنیده اید. بطور خلاصه گوگل در نمایشگاه CES امسال از تصمیم خود برای ساخت دستگاه های اندروید در داشبورد ماشین ها سخن گفته است. اما فایده ی اینکار چیست؟ در جواب این سوال می توان به تماس گرفتن بدون استفاده از دست، گوش دادن به موزیک های دلخواه، دانلود برنامه های اندرویدی مورد علاقه و ... اشاره کرد. اما سوال دیگر این است که آیا این امکانات باعث کاهش دقت در رانندگی نیست؟ مطمئنا هست اما فقط باید منتظر ماند و دید که این فناوری چگونه خواهد بود و چطور این مشکلات را برطرف خواهد کرد.

 

اندروید در ماشین لباسشویی:

شاید در بین موارد ذکر شده در این گزارش، این مورد از همه جالب تر باشد! این ماشین لباسشویی علاوه بر سایر امکاناتی که اندروید دارد، در هنگام شستشو از شما سوالاتی درمورد نوع لباس، جنس آن، نوع لکه و ... می پرسد و متناسب با آنها، برای شستشو از مواد شوینده و ابزارهای خاص استفاده می کند. همینطور پس از اتمام شستشو می تواند با ارسال پیامک شما را باخبر کند تا زودتر لباس ها را خارج کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار اندرویدی ، ،
:: برچسب‌ها: 5 وسیله عجیب آندرویدی دنیای‌فناوری+عکس,

آرشیو کامل نوشته های پیشین