123123 گوشی Vaio در سال 2014 عرضه خواهد شد + عکس
به وبلاگ خودتون خوش امدید مطلب مورد نیاز خود را در نظرات به ما خبر دهید ممنون

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 294
بازدید دیروز : 2579
بازدید هفته : 4341
بازدید ماه : 3940
بازدید کل : 103008
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

شلوغ پلوغ

گوشی Vaio در سال 2014 عرضه خواهد شد + عکس
دو شنبه 23 دی 1392 ساعت 20:11 | | نوشته ‌شده به دست shahin | ( )

پس مذاکرات موفقیت آمیز سونی و مایکروسافت این کمپانی ژاپنی بطور قطع به لیست تولیدکنندگان سخت‌افزارهای ویندوز فونی افزوده خواهد شد. گفتنی است که سونی اسمارت‌فون مبتنی بر ویندوزفون خود را در سال 2014 تولید و عرضه خواهد کرد.

 

اسمارت‌ فون جدید سونی با  توجه به اینکه نام وایو را حمل می کند ، بیانگر این است که این گوشی، سیستم‌عاملی به غیر از سیستم‌عامل سری ایکسپریا را ارائه خواهد داد، همچنین با توجه به آپشن‌های شخصی‌سازی محدود ارائه شده توسط شرکای سخت‌افزاری مایکروسافت، اسمارت‌فون وایو به منظور بدست آوردن مزیت‌ نسبی، به سرویس‌های اختصاصی سونی نظیر Music Unlimited و Video Unlimited متکی خواهد بود.
خبر رسیدن به یک توافقنامه توسط سونی و مایکروسافت، تا حدودی غافلگیر کننده بود؛ ولی این توافق برای هر دو طرف منافعی را به دنبال خواهد داشت. سونی پیش‌تر نیز تمایل خود را مبنی بر افزودن پلتفرم دیگری بجز اندروید به خط تولید خود اعلام کرده بود و مسلما واضح‌ترین انتخاب در این بین ویندوزفون خواهد بود. از سوی دیگر مایکروسافت نیز تمایل دارد که هرچه بیشتر پلتفرم خود را گسترش دهد و به سهم آن بیافزاید و در این بین تولیدکننده بزرگی نظیر سونی، بطور قطع کمک بزرگی خواهد بود. نیازی به ذکر این مسأله نیست که این دو کمپانی از دیرباز نیز روابط و همکاری‌های خوبی در زمینه موبایل (با ویندوز موبایل) و دسکتاپ داشته‌اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار گوشی، ،
:: برچسب‌ها: گوشی Vaio در سال 2014 عرضه خواهد شد + عکس,

آرشیو کامل نوشته های پیشین