123123 برترین محصولات الکترونیکی رونمایی شده در CES 2014 + عکس
به وبلاگ خودتون خوش امدید مطلب مورد نیاز خود را در نظرات به ما خبر دهید ممنون

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 271
بازدید دیروز : 2579
بازدید هفته : 4318
بازدید ماه : 3917
بازدید کل : 102985
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

شلوغ پلوغ

برترین محصولات الکترونیکی رونمایی شده در CES 2014 + عکس
یک شنبه 22 دی 1392 ساعت 21:17 | | نوشته ‌شده به دست shahin | ( )

با پایان یافتن نمایشگاه محصولات الکترونیکی CES 2014وقت بررسی محصولات رونمایی شده در این نمایشگاه فرا رسیده است.دریچه فناوری اطلاعات برترین محصول در دسته را انتخاب کرده و به شما کاربران گرامی معرفی می کند.

 

 

 

تلفن همراه : Xperia Z1 Compact

 

 

برترین تلفن همراه حاضر در این نمایشگاه Xperia Z1 Compact بود.این اسمارت فون دارای نمایشگر 4.3 اینچی از نوع IPS با رزولوشن 1280 در 720 است.اما از نظر سخت افزاری این عضو جدید خانواده اکسپریا به پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون 800 با سرعت 2.2 گیگاهرتز و موتور گرافیکی Adreno 330 مجهز است.ظرفیت رم Xperia Z1 Compact دو گیگابایت و ظرفیت حافظه داخلی آن 16 گیگابایت است.

 

باتری اسمارت فون جدید سونی 2300 میلی آمپر ظرفیت دارد که می توان با آن 10 ساعت مکالمه کرد.این تلفن همراه ضد آب و ضد گرد و غبار است.

 

 

 

 

 

تبلت : THINKPAD 8

 

 

درست است که سامسونگ در این نمایشگاه از تبلت های 12 اینچی جدید خود رونمایی کرد،اما می توان گفت بهترین تبلت حاضر در CES 2014 ساخت لنوو می باشد.این تبلت THINKPAD 8 نام دارد و سیستم عامل ویندوز 8.1 روی آن نصب شده است.از ویژگی های سخت افزاری این تبلت که دارای نمایشگر 8.3 اینچی با رزولوشن 1280 در 1920 می باشد می توان پردازنده چهار هسته ای 2.2 گیگاهرتزی و رم 2 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 32 گیگابایتی را نام برد.

 

THINKPAD 8 با نسل چهارم شبکه های تلفن همراه سازگار است و دوربین های 8 و 2.2 مگاپیکسلی روی آن نصب شده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازی : Play Station Now

 

 

در بخش کنسول های بازی سونی گوی رقابت را از دیگران ربود.این شرکت با ارائه یک سیستم میزبان ابری برای کنسول های بازی،تلویزیون ها و تلفن های همراه توانست یک محصول خارق العاده را عرضه کند. Play Station Now در واقع یک سیستم ابری است که منتخب بازی های PS3 در آن قرار دارند و با اتصال به آن از طریق دستگاه ها ذکر شده می توان به راحتی از بازی های آنلاین استفاده کرد.

 

این سرویس در تابستان آینده برای PS3 و PS4 ارائه می شود به پس از آن به سایر دستگاه ها از جمله PS Vita نیز خواهد رسید.

 

 

 

تلویزیون ها : Vizio 50-inch 4K TV

 

 

 

 

در قسمت تلویزیون ها سامسونگ و ال جی و شارپ کوشیدند تا تلویزیون های هوشمند و با رزولوشن تصویر8K گوی سبقت را از دیگری بربایند.اما در گوشه ای از این نمایشگاه Vizio یک تلویزیون 50 اینچی جدید با رزولوشن فوق اچ دی 8K رونمایی کرد که لقب ارزان ترین تلویزیون فوق اچ دی دنیا را با قیمت 999 دلار از آن خود کرد.

 

 

 

گجت های پوشیدنی : Sony Core و Pebble Steel

 

 

 

 

سونی در CES 2014 یک گجت پوشیدنی با نام Core رونمایی کرد که درون یک دستبند قرار می گیرد.از این محصول اطلاعات دقیقی منتشر نشده و شرکت سازنده اطلاعات تکمیلی در خصوص محصول خود را در کنگره بین المللی بارسلونا در اختیار علاقه مندان تکنولوژی خواهد گذاشت.

 

 

 

 

 

 

 

Pebble در خلال CES 2014 از نسل دوم ساعت های هوشمند خود پرده برداری کرد.این ساعت جدید می تواند با سیستم عامل های اندروید و آی او اس (iOS) کار کند و به گجت هایی که با این سیستم عامل ها کار می کنند متصل شود و کاربر می تواند از طریق آن دستگاه خود را کنترل کند.

 

این ساعت هوشمند با قیمت 249 دلار و از بیست و هشتم ژانویه به فروش خواهد رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تکنولوژی جدید در خودرو ها : AUDI TRAFFIC LIGHT ASSIST

 

 

 

 

آئودی در روزهای برگزاری نمایشگاه محصولات الکترونیک یک قابلیت جدید اتومبیل های خود را به نمایش گذاشت.این قابلیت که TRAFFIC LIGHT ASSIST نام دارد.در این سیستم راننده به وسیله سیستمی که روی خودرو خود نصب شده می تواند چراغ های راهنمایی و رانندگی را که سبز یا قرمز هستند تشخیص دهد.

 

این سیستم با سامانه های موجود روی چراغ های راهنمایی و رانندگی یکپارچه شده و از طریق آن ها اطلاعات هر چراغ را به خودرو ارسال می کند.

 

 

 

 

 

بهترین خودرو الکترونیکی : i-ROAD

 

 

 

 

در نمایشگاه CES 2014 کمپانی های بزرگ اتومبیل سازی از آخرین دستاوردهای خود در زمینه خودرو رونمایی کردند.برای مثال بی ام دبلیو اتومبیل بدون راننده و بنز سیستم هوشمند جدید داخل خودرو را به نمایش گذاشت.اما تویوتا با i-ROAD توانست جزء بهترین ها باشد.

 

خودرو i-ROAD بسیار کوچک است و سه چرخ دارد.این خودرو 33.5 اینچ پهنا ، 56.9 اینچ ارتفاع و 92.5 اینچ طول دارد.این خودرو تمام الکترونیکی است و بانیروی برق کار می کند و موتور 2.7 اسب بخاری روی آن قرار دارد که می تواند با یکبار شارژ تا 45 کیلومتر مسیر را می تواند طی کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار گوشی، اخبار تکنولوژی، ،
:: برچسب‌ها: برترین محصولات الکترونیکی رونمایی شده در CES 2014 + عکس,

آرشیو کامل نوشته های پیشین