123123 اس ام اس عاشقانه
به وبلاگ خودتون خوش امدید مطلب مورد نیاز خود را در نظرات به ما خبر دهید ممنون

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 350
بازدید دیروز : 2579
بازدید هفته : 4397
بازدید ماه : 3996
بازدید کل : 103064
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

شلوغ پلوغ

اس ام اس عاشقانه
یک شنبه 14 خرداد 1391 ساعت 22:42 | | نوشته ‌شده به دست shahin | ( )

زندگی

زندگی رو دوست دارم نه در قفس.....

بوسه را دوست دارم نه در هوس......

تو را دوست دارم تا اخرین نفس.........

اسمان قلب

تو اسمون قلبت هرکی ستاره داره چرا نوبت ماکه میشه جای خالی برای ما نداره

عشقم تو هستی

اگر من شاعرم شعرم تو هستی

اگر من عاشقم .عشقم تو هستی

اگر من یک کتاب کهنه هستم بدان:

زیبا ترین برگش تو هستی

اس ام اس عشق

اگه این اس ام اس رو میخونی یعنی دوستم داری:

1اگه پا کنی یعنی عاشقمی

2 اگه جواب بدی یعنی دیوونمی

3اگه جواب ندی یعنی من و میخای

حالا چی کار میخای بکنی ؟؟؟؟لطفا تو نظر ها بهم بگید

 

 

دوست داشتن

دوست داری بگم میخواهم هر روز صبح با صدات بیدار شم بعد بفهمی با ساعتم بودم؟

دوست داری بگم چرا رفتی بهد بفهمی با برق بودم ؟

دوست داری بگم هر جا باشی پیدات میکنم بعد بفهمی با دسته کلیدم بودم؟

دوست داری بگم دوست دارم بعد فکر بکنی...... نه دیگه--- این دفعه با خود خود خودت بودم

شقایق.پرستو.پروانه

مثل شقایق زندگی کن کوتاه اما زیبا!!!                

مثل پرستو کوچ کن فصلی اما هدفمند!!!                                       

مثل پروانه بمیر دردناک ولی عاشق!!!  

اموختن

زندگی به من آموخت که چگونه گریه کنم اما گریه به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم.....تو نیز به من آموختی چگونه دوست بدارم اما به من نیاموختی که چگونه تو رو فراموش کنم  

دنیا

دنیارو میبینی؟ وقتی یکی رو دوست داری اون دوست نداره  

وقتی یکی دوست داره تو اونو دوست نداری

دونفر هم که همدیگر رو دوست دارن هیچ وقت به هم نمیرسن

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: اس ام اس عاشقنه, اس ام اس, عاشقانه, ,

آرشیو کامل نوشته های پیشین