123123 غيرفعال سازي چرخش صفحه در ويندوز ۸
به وبلاگ خودتون خوش امدید مطلب مورد نیاز خود را در نظرات به ما خبر دهید ممنون

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 517
بازدید دیروز : 2579
بازدید هفته : 4564
بازدید ماه : 4163
بازدید کل : 103231
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

شلوغ پلوغ

غيرفعال سازي چرخش صفحه در ويندوز ۸
دو شنبه 18 آذر 1392 ساعت 10:46 | | نوشته ‌شده به دست shahin | ( )

با ما همراه شويد تا باچند روش مختلف براي تنظيمات غيرفعال سازي اين ويژگي آشنا شويد. اگر گزينه تنظيمات نوار Charms را باز يا از ميانبر صفحه کليد WIN+I استفاده کنيد، مي توانيد بررسي و کنترل روشنايي را براي قفل صفحه نمايش به کار ببريد.

اما در برخي سيستم ها در اين بخش گزينه اي براي غير فعال کردن چرخش صفحه وجود ندارد. روش ديگر استفاده از صفحه کليد است. مي توانيد به سادگي از کليدهاي WIN+O براي روشن يا خاموش کردن چرخش خودکار استفاده کنيد. البته بديهي است که اين ترفند روي تبلت کار نمي کند مگر اين که از يک صفحه کليد متصل به آن برخوردار باشيد.

روش ديگر غير فعال کردن آن با استفاده از رابط کاربري گرافيکي (GUI) است. روي دسکتاپ تان راست کليک و گزينه وضوح و تفکيک پذيري (رزولوشن) صفحه نمايش را از فهرست زمينه انتخاب کنيد. هنگامي که برنامه پنجره کنترل (Control Panel) بارگذاري شد، تيک گزينه «Allow the screen to auto-rotate» را برداريد. سپس روي OK کليک کنيد.

روش آخر غيرفعال کردن آن با استفاده از رجيستري است. براي انجام اين کار، کليدهاي ترکيبي Win+R را براي باز کردن کادر Run فشار دهيد، سپس regedit را بنويسيد و Enter را بزنيد.هنگامي که (Registry Editor) باز شد، رو به پايين حرکت کنيد به سمت AutoRotate. حال در سمت راست، گزينه فعال کردن (Enable) را مشاهده خواهيد کرد، روي آن راست کليک و (modify) را از فهرست زمينه انتخاب کنيد.

چنان چه قابليت چرخش در دستگاه شما فعال باشد، روي يک تنظيم شده است. براي غير فعال کردن، آن را به صفر تغيير دهيد و سپس روي OK کليک کنيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار تکنولوژی، ،
:: برچسب‌ها: غيرفعال سازي چرخش صفحه در ويندوز ۸ ,

آرشیو کامل نوشته های پیشین