123123 جاستین بیبر قصد دارد زود ازدواج کند و تشکیل خانواده دهد
به وبلاگ خودتون خوش امدید مطلب مورد نیاز خود را در نظرات به ما خبر دهید ممنون

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 353
بازدید دیروز : 2579
بازدید هفته : 4400
بازدید ماه : 3999
بازدید کل : 103067
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

شلوغ پلوغ

جاستین بیبر قصد دارد زود ازدواج کند و تشکیل خانواده دهد
چهار شنبه 9 مرداد 1392 ساعت 15:17 | | نوشته ‌شده به دست shahin | ( )

جاستین بیبر قصد دارد زود ازدواج کند و تشکیل خانواده دهد

 

جاستین بیبر خواننده جوان در مصاحبه با یو اس ویکلی گفت، نه تنها به عشق اعتقاد دارد بلکه دلش می خواهد خیلی زود ازدواج کند و تشکیل خانواده بدهد.
او گفت:« بروس و دیان دیل ، پدر بزرگ و مادر بزرگ مادری من ، الگوهای من برای ازدواج و تشکیل خانواده هستند.
با اینکه زمان خیلی زیادی از ازدواج آنها گذشته اما هنوز هم مثل روزهای اول آشنایی شان عاشق یکدیگرند . من هم دوست دارم وقتی به سن پدربزرگم رسیدم مثل او عاشق همسرم باشم.
به نظر من زوجها حتی در هنگام جدایی نیز باید با هم مهربان باشند . اگر اینطور باشد آنها می توانند دوستهای خوبی برای هم باشند. افراد زیادی در این نوع مسائل مرا نصیحت می کنند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار بازیگران و خواننده ها، ،
:: برچسب‌ها: جاستین بیبر قصد دارد زود ازدواج کند و تشکیل خانواده دهد,

آرشیو کامل نوشته های پیشین