123123 ۱۰ برنامه که از امنیت گوشی اندرویدی شما محافظت خواهند کرد
به وبلاگ خودتون خوش امدید مطلب مورد نیاز خود را در نظرات به ما خبر دهید ممنون

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 514
بازدید دیروز : 2579
بازدید هفته : 4561
بازدید ماه : 4160
بازدید کل : 103228
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

شلوغ پلوغ

۱۰ برنامه که از امنیت گوشی اندرویدی شما محافظت خواهند کرد
چهار شنبه 9 مرداد 1392 ساعت 1:59 | | نوشته ‌شده به دست shahin | ( )

android-security-flaw

آی تی رسان -مساله امنیت همواره یکی از دغدغه‌های کاربران تلفن‌های هوشمند بوده است. با در نظر گرفتن این مورد که تقریبا تمامی زندگی‌امان در تلفن‌های هوشمند ذخیره است، پس باید از نظر امنیتی هم در حد زندگی از آنها نگهداری شود. در مقاله زیر ۱۰ برنامه‌ای را که از پیام‌ها، تماس‌ها، و اطلاعات مرور وب شما محافظت می‌کنند معرفی خواهیم کرد. این ۱۰ برنامه با ضمانت کامل از تماس‌ها، پیام‌ها، ایمیل‌ها و اطلاعات مرور وب حفاظت می‌کنند، تا جایی که دیگر نگران چیزی نباشید.

۱-اوربات: پروکسی با تور

تور یک نرم‌افزار و شبکه باز است که شما را در برابر نظارت‌های شبکه‌ای که تهدیدی برای آزادی شخصی، حریم خصوصی، کسب و کار محرمانه، فعالیت‌ها و ارتباطات و امنیت ایالتی شما است محافظت می‌کند. تور با سوق دادن ارتباطات شما به سمت یک شبکه توزیعی از رله‌ها که توسط داوطلبانی در سرتاسر دنیا اداره می‌شود به محافظت از شما می‌پردازد. این برنامه مانع از این می‌شود که افراد با یافتن سایت‌هایی که از آنها بازدید می‌کنید؟، به رویت ارتباطات اینترنتی شما پرداخته و سایت‌هایی هم که مورد بازدید قرار می‌گیرند از محل سکونت شما مطلع شوند. این برنامه با دیگر برنامه‌های موبایل شما چون مرورگر وب، پیام فوری، لاگین از راه دور و دیگر برنامه‌هایی که بر پایه پروتکل TCP هستند کار می‌کند.

۲- اوروب: مرورگر محرمانه وب

اوروب یک مرورگر پیشرفته در بخش حفظ حریم خصوصی است که زمانی که با اوبات همکاری می‌کند شما را در برابر آنالیزهای شبکه‌ای، کوکی‌ها محافظت کرده و هیچ تاریخچه‌ای از مرور صفحات بر جای نمی‌گذارد و فلش را غیر فعال می‌کند.

۳- اوستل: تماس‌های تلفنی رمزگذاری شده

این برنامه ابزاری برای OSTN (شبکه امن و باز تلفنی) است که هدفش تشویق به استفاده از استانداردها و نرم‌افزارهای آزااد با پروتکل باز است تا از این طریق بتواند تماسی امن در موبایل‌ها و حتی کامپیوترهای شخصی ایجاد کند.

۴: گیبربات: پیام فوری محرمانه و امن

گیبربات برنامه‌ای تمام عیار برای ارسال پیام بوده که با پروتکل”off the Record” یکپارچه شده است. این برنامه در تاک اوپن سورس گوگل ساخته شده و برای پشتیبانی از پروتکل Jabber XMPP نیز تغییر یافته است.

۵- K-9 و APG: ایمیل‌های رمزگذاری شده

کی ۹ یک برنامه اوپن سورس بوده که بر پایه برنامه اصلی ایمیل اندروید است. این برنامه به گونه‌ای طراحی شده است که قابلیت مدیریت چند اکانت و حجم زیادی از ایمیل‌ها را دارد. در ضمن از سیستم رمزگذاری OpenPGP که از Android Privacy Guard استفاده می‌کند پشتیبانی می‌کند.

۶- CSipSimple: VOIP (Encripted Voice Over IP)

CSipSimple یک کلاینت SIP اوپن سورس است که ویژه اندروید بوده و از رمزگذاری ZRTP استفاده می‌کند. این برنامه با اکانت اوستل سازگار است و باعث ایجاد امنیت در تماس‌های شما می‌شود.

۷-TextSecure: اس ام اس

TextSecure که توسط سیستم ویسپر ساخته شده است، یک سیستم رمزگذاری قدرتمند از ارسال پیام ایجاد می‌کند، اما فقط قابلیت استفاده با با دیگر کاربران TextSecure را دارد.

۸- Story Maker

این برنامه به روزنامه نگاران امکان می‌دهد که در کمال امنیت خبرهای خود را با گوشی اندرویدی خود تولید کرده و منتشر کنند. هم آموزش می دهد و هم نمونه‌هایی را برای تازه کاران آماده کرده است.

۹-PixelKnot: پیام‌های مخفی

آیا رازی دارید که می‌خواهید به دیگران بفرستید؟ چرا راز خود رادر قالب یک تصویر به نمایش نمی‌گذارید؟ با این برنامه تنها آندسته از دوستانتان که رمز دارند قادر به دیدن محتوای پیام شما هستند.

۱۰-Notecipher

این برنامه یک نوت پد اوپن سورس ساده است که توانایی SQLCipher را برای کتابخانه پایگاه داده‌های رمزگذاری شده اندروید به نمایش می‌گذارد. تمام یادداشت‌های تولید شده با این برنامه با امنیت کامل و با استفاده از استاندارد رمزگذاری ۲۵۶ بیتی AES ذخیره می‌شوند. این یادداشت‌ها هرگز در مکانی که رمزگذاری نشده باشد ذخیره نمی‌شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار اندرویدی ، نکات امنیتی، ،
:: برچسب‌ها: ۱۰ برنامه که از امنیت گوشی اندرویدی شما محافظت خواهند کرد,

آرشیو کامل نوشته های پیشین