123123 بررسی تبلت جدید Asus موسوم به Fonepad ME371MG
به وبلاگ خودتون خوش امدید مطلب مورد نیاز خود را در نظرات به ما خبر دهید ممنون

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 267
بازدید دیروز : 2579
بازدید هفته : 4314
بازدید ماه : 3913
بازدید کل : 102981
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

شلوغ پلوغ

بررسی تبلت جدید Asus موسوم به Fonepad ME371MG
پنج شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 21:14 | | نوشته ‌شده به دست shahin | ( )

در هر تولید جدید از هر محصول شاهد افزایش حجم و اندازه محصول هستیم که ...

این روز ها از طرف سازندگان تلفن های همراه، و ابزار آلات دیجیتال موسوم به گجت ها دارای تنوع کمتری از نظر زیبایی و ظاهر محصولات هستیم و این جمله که بزرگ فکر کنیم به یک شعار تبدیل شده است.

در هر تولید جدید از هر محصول شاهد افزایش حجم و اندازه محصول هستنیم که به ناچار نام PHABLET را به آن ها می دهند تا جلوی این افزایش را ظاهرا بگیرند. در زبان های دیگر نظیر آلمانی به این ابزار ها نام دیگری به نام smartlet داده اند!

اما ASUS سعی کرده در این راه یک گام بزرگتر بردارد و با FONEPAD اینتلی خود این شکاف را پر کند. به هر حال امروز پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، تصمیم دارد در این مورد بیشتر با شما صحبت کند چرا که این محصول جدید جای حرف بسیار دارد.

 
این گوشی دارای سیستم عامل AndroidTM 4.1 می باشد .نمایشگر ۷ اینچی این گوشی دارای وضوح نمایش ۱۲۸۰×۸۰۰ است  و با نور ال ای دی WXGA از سایرین ممتاز است.

پردازنده گوشی Intel® Atom™ Z2420 1.2 GHz می باشد که در نمونه خود بی نظیر است.همچنین دارای یک حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی است.

ظاهر Fonepad ME371MG

در این تبلت به ظاهر ویژگی خاصی در جلوی آن مشاهده نمی شود جز یک نمایشگر ۷ اینچی با یک محافظ پلاستیکی صفحه نمایش که آن هم بخاطر LEDکریستالی آن است.پشت این تبلت نیز کاملا از پلاستیک ساخته شده است که به صورت یک قطعه آلومینیمی به نظر می رسد که نمای آن را بسیار جذاب کرده است.سیستم کشویی قاب پشت باعث شده به راحتی توسط کاربر جدا شود و فشاری بر قاب وارد نشود.

 این تبلت دارای وزن ۳۴۰ می باشد که نمی توان آن را جزء سبک وزن ها حساب کرد، به عنوان مثال IPAD اپل ۷٫۹ اینچی وزن کمتری دارد که حدودا ۱۰ درصد از این گوشی کمتر است.

این Fonepad با ارتفاع ۱۰٫۴ میلیمتر از نظر وزن و اندازه بیشتر شبیه به Google’s Nexus 7 به حساب می آید.

ارتباطات Fonepad ME371MG

همانطور که می دانید Fonepad دارای پردازنده تک هسته ای اینتل است که نرخ ساعتی آن ۱٫۲ GHz می باشد.همچنین دارای حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت، و پشتیبانی از میکرو SDبا ظرفیت ۳۲ گیگابایت می باشد.

 جک هد فون و شارژر این Fonepad در یک بخش تعبیه شده است . در کل می توان گفت از نظر اتصالات بسیار محدود می باشد.در این Fonepad کارت حافظه و سیم کارت در زیر یک پوشش قرار می گیرند.همچننین دکمه خاموش/ روشن نیر به همراه دکمه کنترل صدا در قسمت چپ قرار دارند.

لوازم Fonepad ME371MG

این Fonepad دارای یک کابل USBو یک منبع تغذیه برای شارژ است و به همراه این محتویات تعدادی اسناد نوشتاری و چاپ شده برای راهنمایی و گارانتی نیز به خریدار داده می شود.

گارانتی Fonepad ME371MG

این Fonepad دارای گارانتی ۲۴ ماهه می باشد

نرم افزارFonepad ME371MG

سیستم عامل این Fonepad ، سیستم عامل اندروید می باشد که در بین کاربران از آن استقبال زیادی شده است.همچنین دارای یک صفحه کلید مجازی است که در ابتدای کار کمی متفاوت از سایر محصولات به نظر می رسد. همچنین دارای چند نرم افزار دیگر است که امکان حذف آن ها وجود ندارد.همچنین یک آیکون در انتهای صفحه نمایش وجود دارد که امکان مرور برنامه ها و مرورگر و… فراهم می کند.

 ارتباطات عمومی و GPS در Fonepad ME371MG

کاربر این گوشی می تواند با امکانات b/g/n Wi-Fi  یا ۳Gبه اینترنت متصل شود.

این سیستم از استاندارد  HSPA+ پشتیبانی می کند که قادر است با قدرت   Mbit/s 21 برای شما هرچه بخواهید دانلود کند . همچنین قدرت آپلود ان نیز۵٫۷۶ Mbit/s است. اما از LTE پشتیبانی نمی کند.

از نظر بلوتوث چون دارای نسخه  Bluetooth 3.0 می باشد و به نسخه جدید تر بروز رسانی نشده است، از امکان صرفه جویی انرژی بهره مند نیست و این برای این Fonepad یک نقطه ضعف به حساب می آید اما دارای قابلیت GPS است که بدون وقفه کار می کند و برای اتصال به ماهواره حداکثر بعد از ۲۰ ثانیه به خوبی به ماهواره متصل می شود.

خاصیت تلفن Fonepad ME371MG

این بخش عموما در تبلت ها حذف شده و دیگر مورد بررسی قرار نمی گیرد. اما از Fonepad برای تماس نیز استفاده می شود.اما استفاده از بخش call and contact lists برای مشاهده دفترچه تلفن و تماس خاصیت جندان جالبی برای کاربران نداشته است و تلفیق این دو کمی موجب سردرگمی کاربران شده است.

دوربین و خاصیت چند رسانه ای Fonepad ME371MG

خاصیت دوربینی این تبلت بسیار نازل است، چرا که تنها دارای یک دوربین جلو با قدرت ۱٫۲ مگا پیکسل است که در کنار بلند گو در بالای گوش قرار دارد. هر چند این خاصیت برای عکس و فیلمبرداری جندان با کیفیت نیست اما برای ویدیو چت مناسب می باشد .

نمایشگر Fonepad ME371MG

نمایشگر این تبلت، ۷ اینچی است و می توان گفت مشابه بسیاری از نمونه های تبلت هاست با این تفاوت که با این تبلت می توانید تماس هم بگیرید.وضوح Fonepad نیز به اندازه ۱۲۸۰×۸۰۰ از نمونه های رقیب خود یعنی IPAD MINI  ونکسوس بیشتر است.

از نظر روشنایی حداکثر میزان ۳۰۰ cd/m² در آزمایشگاه بررسی شده که نمی توان گفت در حد بالایی قرار دارد.اما دارای کنتراست بالایی به میزان ۱۰۲۰:۱ است. از نظر رنگ بندی نیز دارای رنگ های طبیعی و سایه های کاملا طبیعی می باشد.

عملکرد Fonepad ME371MG

استفاده از پردازنده تک هسته ای در مرحله اول کمی موجب تردید در مورد عملکرد بالا از نظر فنی می شود اما به مرور، متوجه خواهید شد که این پردازنده خاصیت چند نخی دارد به این معنا این این تک هسته می تواند هم زمان چندین کار را با هم پشتیبانی کند و کمی از کیفیت کار آن کم نشود.

از نظر گرافیکی نیز عملکرد خوبی دارد اما نشان می دهد که نکسوس هنوز در مرتبه بالاتری از این تبلت قرار دارد.اما از نظر کیفیت گرافیک و خروجی آن Motorola RAZR i دارای کیفیت بهتری است.

ازنظر عملکرد اینترنت نیز در حد قابل قبولی است و می توان آن را در کنار رقبای خود فرض کرد.

بازی Fonepad ME371MG

خواص مورد آزمایش این تبلت در آزمایشکاه نشان داده که برای بازی بسیار مناسب است خصوصا برای بازی هایی که در خود این تبلت برای کاربران ارائه شده . اما برای برخی از بازی ها هنوز مشکلاتی وجود دارد . کاربران می توانند از Angry Birds که در خود تبلت وجود دارد به راحتی استفاده کنند و در ضمن بازی با مشکلی مواجه نشوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بررسی تبلت جدید Asus موسوم به Fonepad ME371MG,

آرشیو کامل نوشته های پیشین