123123 تصاویر جاسوسی X5 در تست نوربورینگ
به وبلاگ خودتون خوش امدید مطلب مورد نیاز خود را در نظرات به ما خبر دهید ممنون

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 515
بازدید دیروز : 2579
بازدید هفته : 4562
بازدید ماه : 4161
بازدید کل : 103229
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

شلوغ پلوغ

تصاویر جاسوسی X5 در تست نوربورینگ
چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392 ساعت 12:52 | | نوشته ‌شده به دست shahin | ( )

چندی است که مشخصات و تصاویر جاسوسی بی.ام.دبلیو X5   به بیرون درز پیدا کرده و در اینترنت منتشر شده است و به تازگی نیز تصاویر جاسوسی تست این خودرو در پیست نوربورینگ منتشر شده است.

bmw-x5-nurb-1

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که در معماری کلی خودرو از سری ۳ بی.ام.دبلیو الهام گرفته شده است و در ضمن پنجره‌های مشبک و سپرجلو  که به تازگی در سری ۴ بکار برده شده است نیز در طراحی خودرو به چشم می‌خورد.

در زیر پوست این خودرو شاهد همان موتور ایکس ۳ هستیم که یک موفقیت بزرگ تجاری برای خودروساز آلمانی در سال ۲۰۱۱ محسوب می‌شود واز جمله مهم ترین خصوصیات آن فاصله طولانی تر و بیشتر بین دو محور جلو و عقب می‌باشد و البته داخل کابین این خودرو مجلل تر بوده و با یک ردیف سوم صندلی به نوعی نسخه لوکس تر ایکس ۳ است.

bmw-x5-nurb-2

 مهم ترین خبر در مورد این خودرو استفاده از موتور جدید دیزلی چهارسیلندر جدید این شرکت است که به نوعی رقیب موتور ML250 CDI مرسدس بنز است.

این مدل به احتمال فراوان دارای سیستم  انحصاری  xDrive25d است که دارای قدرت پیشرانه ۲۰۴ اسب بخاری توربو دوگانه ۲٫۰ لیتری دیزلی است تا بتواند نیروی گشتاور خروجی را متناسب با وزن اضافی خودرو جبران کند.

گفتنی است که سایر اخبار حکایت از این دارد که نسخه به روز شده بنزینی ۶ سیلندر این خودرو با تجدید نظر در موتور V8 به طور عمده در بازارهای هدف آمریکای شمالی ،چین و خاورمیانه توزیع خواهد شد.

این شرکت پس از اینکه احساس کرد محبوبیت خودروهای سدانش در حال کاهش است به گسترش بازار خودروهای شاسی بلند روی آورد به راه اندازی ایکس ۵ در سال ۲۰۱۳ مبادرت کردو سری ایکس ۶ و ایکس ۴ را در سال ۲۰۱۴ و  سری ایکس ۲  را برای عرضه سال ۲۰۱۶ برنامه ریزی کرده است.

bmw-x5-nurb-6

شایان ذکر است که تمامی‌مدل‌های این سری در کارخانه این شرکت واقع در اسپارتان بورگ در کارولینای جنوبی تولید خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تصاویر جاسوسی X5 در تست نوربورینگ ,

آرشیو کامل نوشته های پیشین